Fotografie

 

Ať chceme nebo ne, emoce je to, co prodává. Proto správně nafocená nemovitost velice ovlivňuje úspěšnost prodeje. Dokáže přitáhnout více potencionálních zájemců o koupi a má to kouzlo, že se klienti do Vaší nemovitosti zamilují již v první fázi, ještě před samotnou prohlídkou.


Je ale nutné, si zde dávat opravdu velký pozor. Je velmi důležité, aby fotografie nebyla nijak přikrášlená nebo různě upravená ve photoshopech. Za příčinu by to pak mělo, že by zájemci o koupi zůstali na prohlídce rozčarováni a zklamáni ze skutečného stavu nemovitosti a to přece nechceme. Fotografie musí vystihovat realitu nemovitosti, nic neskrývat, ale přesto být krásná, profesionální a upoutat pozornost. 


Co Vám dobře provedená fotografie přinese?

  • nemovitost bude mezi ostatními nabidkami vidět
  • přitáhně větší pozornost a tudíž vice zájemců
  • správně prezentovaná nemovitost má až několikanásobně vyšší odezvu
  • inzerce za kterou se nemusíte stydět​

Videoprohlídka 

 

Po dohodě jsem samozřejmě schopen zasjistit kvalitní videoprohlídku nebo 3D scan Vaší nemovitosti. Nicméně jsem názoru, že videoprohlídka nemá žádnou přidanou hodnotu pro zájemce o koupi. Upřímně, pokud jste si někdy nějakou pustili, shlédli jste ji až do konce? Pro kupujícího je nejdůležitější být na nemovitosti osobně, a k tomu, aby jej nemovitost zaujala, postačí hezká, profesionální fotografie, vypovídající skutečný stav nemovitosti. Raději Vám nabídnu levnější služby namísto něčeho, co Vaši nemovitost neprodá a ani nijak nenavýší její hodnotu. Raději se místo toho se zaměřím na aktivity, které budou u prodeje prospěšné.

 

Masivní inzerce Exportujeme na

Za nás hovoří čísla Jasně a přehledně